onsdag 13 mars 2019

En vecka sen...

Större bild - Klicka på bilden!

...har fipplat med en ny mupp...den på bilden...det tar sin lilla tid innan man får ordning på alla appsen så de ligger där man vill att de ska ligga...åsså ska banken, bankid och swishen och allt vad det nu kan vara in i muppen också...det måste man ha stora datorn till och den har varit på sjukan för lite översyn av ett litet fel som inte var av någon större dignitet men ändå så ville jag få det fixat.
Så nu ska allt var klappat och klart...nu kör vi igen...!

Igår var vi till Getåravinen och det var ett härligt flow på vattnet och massor av isgrunkamojer i bäckarna och vattenfallen!
Bilder kommer imorgon...nu har jag ledsnat för dagen vid datorn...med att koppla fel på sladdarna så jag fick inte igång skärmen men efter lite (en djefdrans massa) eder och blod, svett och tårar så löste det sig inom sinom tid...nu behöver jag inte oroa mig mer för dagens problem, hoppas jag...imorgon kommer det nya problem...och omöjligheter....det är det som kallas för livet!

Tjohej...för ett tag!


Inga kommentarer: