lördag 11 juni 2016

I veckan...

Större bild - Klicka på bilden!

Kilaån - Juni 2016

...har det varit en del annat...bl.a. köpt ny bil, så haft en del huvudbry med det, hur jag/vi ska göra och ta ett beslut men så när det kom till skott i huv´et så gick det fort...inte en fågel har jag sett i veckan som gått men idag ska jag ut...längtar som faaan efter å få komma ut i naturen...jag blir ju inte en hel människa om jag inte får komma ut till mina kära fågelmarker och om det inte blir några bilder så är inte det hela världen, naturupplevelsen och rekreationen är det som gäller OCH kaffe med dopp! :-)

Vädret idag är soligt som det ser ut nu...och just nu när jag tittar ut så är det en hel flock med starar på gräsmattan...30-40 stycken...de kommer lite då och då för att sen dra vidare...en och annan björktrast hänger på.
Kul!

Nähä...nu blir det  te å kok kaffe och hitta nå gott å ta mä...!

Ses!

Inga kommentarer: