onsdag 1 april 2015

Vilket jävla liv det blev...

Större bild - Klicka på bilden!




...när Telia släckte ner kanaler i natt...och det är inget aprilskämt vilket man kan tro... och ersättningen blev Fox, National Geographic och National Geographic Wild plus två kanaler till som kom nu i eftermiddags tydligen pga att folkstormen ökade i omfång...och det blev inte mycket bättre av det...och de kanaler som erbjudits kan jag vara utan...nää, nu har ni fan gjort bort er riktigt!
 OCH till råga på allt höjdes priset också för ett tag sen på kanalpaketen...!
Ta några miljoner av de där miljarderna ni gör reklam för och fixa detta...ni tappar ju oerhört många kunder enligt vad jag kan se på Fejan...!
Fullkomlig folkstorm...!
Eller som en sa: Det är som att behålla busskuren och busskorten men man tar bort bussen...typ...!
Nu ska jag kolla Gästabudstaden och se hur det ser ut där...men jag avvaktar ett tag till, nån vecka kanske och ser vad som händer först innan jag gör något...men fiber vore inte dumt...!
Å jag som alltid varit en nöjd Teliakund...men där tog det stopp...


Inga kommentarer: