lördag 25 april 2015

Nya Artportalen...

Större bild - Klicka på bilden!


...har varit igång några dagar nu...första rapporten från mig lades in idag...svarthake...och visst är det nytt och ovant men jag tror att jag lyckades få till det (vid detta skriptums tillkomst har min rapport inte synts till ännu)...det blir nog bra med den nya också vad det lider...just nu verkar trycket vara hårt med ett uppdämt behov av att lägga in rapporter enär det varit stängt i både gamla och nya några dagar för att migrera rapporter/bilder från gamla Svalan till nya...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Kaunis kuva :)

Ölandsvindar sa...

Jag har inte lyckats ännu, saknar mina gamla uppgifter. Jag har loggat in för överföring men det tar visst en jäkla tid. Håller på, svarar den när jag försöker om igen. Ja, ja, jag får väl ta det lugnt. Är inte fullt så osams med nya datorn nu, men den räknas inte till mina allra bästa vänner ännu.
Ha det /Kerstin