fredag 7 februari 2014

Fredagen den 7 februari...



Större bild - Klicka på bilden!

18 januari 2014

Regnet vräker ner och snön försvinner mer och mer och kojan får vila några dagar tills det händer nått av fotomässigt värde...just nu så är det ingen aktivitet alls att tala om där ute annat än vråkarna.

Idag tog jag mig i kragen...

Petmuppen har strulat...tappade den i snön vid kojan för några dagar sen...grrrrrr...kortis eller nått...displayen lyste hela tiden...och "laddade" utan laddkabel isatt...faaan å jag som hatar sånt skit å hålla på med...men tog tag i saken idag efter några dagars irritéer och laddade hem ett program till datorn för säkerhetskopiering och återställning av programvara....och chattade med support först och frågade om apparna försvinner...jo, det gör de...suckade och suckade men men måste ju göras...sen efter att jag gjort´et så funkar allt som det verkar... och inga appar försvann heller...sicket support!...så nu är jag glad igen och duktig har jag varit!

Kan själv...! 

Ha en trevlig helg!

Ses!

Inga kommentarer: