onsdag 16 juni 2010

På frihetens vingar!


Skåra - Bollbacken
Kärrhök

4 kommentarer:

Mikael Sundberg sa...

Ibland tänkte jag så här: Hur känns det att vara en fågel? Härligt att flyga runt i luften. Skön bild

Marina sa...

Hej
Mycket fin hemsida med härliga och fina foton. Enstående fina. Du är superduktig. En fröjd för ögat att se. Jag gillar själv att fotografera. Hör av dig via min egen gsätbok så har jag lättare att hitta dig igen. Jag vill återkomma hit igen. Du är mycket varmt välkommen. Ha en fin fredagskväll och en trevlig helg.
Vänliga hälsningar

Marina sa...

Tack för dina fina rader i min gästbok. Du är så varmt välkommen åter. Har liten fråga.

Vad ska man tänka på när man fotograferar flygande fåglar?
Jag är inte så duktig på det.
Kram
Vänliga hälsningar

Anonym sa...

Kanske lite högre iso så man får snabbare tider...det där får man avgöra från fall till fall beroende på hur ljuset är...sen är det ju bra att kunna panorera MED fågeln...de är ju inte så lätta att hinna med! :-)

Steffe