onsdag 5 april 2023

Tack Johan Mårtensson - Natureprints.se

Större bild - Klicka på bilden!

Mobilbilder vilket ju inte ger rättvisa åt bilderna på långa vägar.

Leverans idag 5 mars - 2023 från Johan Mårtensson.

https://natureprints.se/

För dig som är naturfotograf och vill ha printar och inramningar av hög kvalité!

Personlig kontakt genom hela processen!

Professionell  utställningsproduktion.

Äntligen blev det av att jag printade ut ett par bilder från vinterns örnsittningar till mig själv...har under årens lopp aldrig betjänat mig själv med några bilder att hänga upp i hemmet...varför vet jag inte det har bara inte blivit av...man sitter vid datorn och lägger upp bilder på bloggen o.s.v. men inget mer.

Och...jag är såååå jäkla nöjd så det finns inte...det är kvalité rakt igenom!

Skärpa och genomgående färghållning är av yppersta klass!

Tack Johan!

 






5 Mars - 2023

Inga kommentarer: