onsdag 7 februari 2018

Nu har det varit kallt...

Större bild - Klicka på bilden!

...i några dagar...16 minus igår morse och snön ligger kvar. (sic!)
 Endast vråkar på besök igår.

Igår skrev jag på papper på en ny bil...spännande att se vad den kommer att gå för.
Fyrhjulsdrift, dubbdäck och sommardäck, båda på alu, autoklimat och lite annat lull lull som man bara måste ha...typ. 
Lev i april, maj nått...den som väntar på något gott väntar alltid för länge...ville ju helst ha den i förrgår.
Det ska vara min fotobil så jag håller mig på vägarna i vinterväglag (är det tänkt) istället för bredvid i periferin men det är inte å ge sig fan på...minns min dikeskörning i låg krypfart med Tucson...fyrhjulsdrift och en dm snö och det bara gled ner i dikeskanten...traktor fick komma och dra upp mig...

Får passa på och tacka för gratulationerna - tio år för bloggen...(1)
Tack du tappre!  :-)
Inte så viktigt iofs... vi firar inte födelsedagar här i familjen men bloggen tyckte jag kunde vara värd en tårtbit. :-)  Å det blev det ju också...!  (tumbs up!)

6 februari - 2018

1 kommentar:

Ana Mínguez Corella sa...

Magnificent and beautiful images .. Well done .. Regards