torsdag 2 juli 2015

I två veckor...

Större bild - Klicka på bilden!


Edit:
Å där slocknade datorn alldeles nyss efter å ha gått bra hela dagen...kl 17:28...man ska inte ropa hej...svart i rutan, omstart..."Starta Windows normalt"...Enter...kul nästan jämt...suck! :-( 

...har datorn kraschat varje gång efter jag startat den på morgonen...först blåskärm, sen svart...tvångsavstängning...startat om och sen har den gått bra resten av dagen...nu två dagar så har den startat fint och det har inte varit någon krasch (än...peppar peppar)...fan vet vad det är som pågår i burken?

Snart är Windows 10 på g och jag har bokat in mig på ikonen (Skaffa Windows 10)  som Microsoft lagt nere till höger i blåfältet så får vi se hur det OS:et kommer att fungera.
Man slipper i alla fall 8:an som ju inte har varit särskilt omtyckt av många....inklusive mig själv som helst ville ha 7:an på lapen när jag beställde en ny för något år sen...
Startmenyn ska visst vara tillbaka på 10:an...positivt bara det!

Inga kommentarer: