onsdag 10 december 2014

Det skulle komma en flyttkille igår...

Större bild - Klicka på bilden!

Fräkenkärret - 7 december 2014

...kl 14:30 för att gå igenom vårt bohag och vi skulle få en offert på vad det skulle kosta...inte fan kom han...vi satt och väntade en timme å sen gick eftermiddan o kvällen...ja, jag är skitförbannad och väntar fortfarande på att de ska höra av sig men tji får de för nu har jag tagit en annan flyttfirma och mailat dem så nu väntar jag på svar där...vem i hela världen kan man lita på...?
Och jag har inte mailat tebax till firman som skulle komma igår så står han utanför dörren idag så...by by!
Så nu återstå å se om "annan flyttfirma" hör av sig...men det finns fler...så det är bara å beta av dem vartefter.
Annars får vi väl flytta bohaget själva...som sista utväg...det är inte mer med det...jo, det är det ju men va gör man om det inte funkar...på nått jävla vis ska det väl lösa sig...mig själv litar jag på till hundra procent...i alla fall mentalt!
Det är bara kroppen som inte vill...anden är villig men köttet är svagt...typ!

Skitväder idag...hemma...men imorrn kanske jag drar ut en sväng...ser ut att bli en bättre dag då...tittar ut nu och det blåser och regnar och grått, grått, grått...

Ses!

Inga kommentarer: