söndag 30 mars 2014

Kaspisk pipare igen...

Större bild - Klicka på bilden!


...och idag hade jag större lycka med piparen enär den kom närmare än sist...som närmast var den nog ca 10 - 15 meter nånting och vid ett tillfälle på rätt sida om "pölen"...åkte tidigt i morse och var framme vid solens uppgång och stannade till framåt elvatiden då jag faktiskt kände mig rätt så nöjd med dagens bilder...nej, nu får den vara ifred från min sida i alla fall och idag var det inte så himla många skådisar på plats.
Vädret var kalas och inget "soldaller" i luften heller...



Mörkö - 30 mars 2014

4 kommentarer:

Lasse Jansson sa...

Kalasbilder du fick till på den främmande fågeln. Kul!

Nette Cecilia sa...

Fina bilder du fick ,Nette

Niklas Johansson sa...

Hej!
Dina bilder på Kasper blev bra från dagens fotografering. Hoppas du blev nöjd. Tack för sällskapet i diket idag.
Mina bilder finns på min blogg. De blev mera av dokumentationsbilder men jag är nöjd.

/ Niklas

Kenny Isaksson sa...

Mycket fina bilder Stefan!!!
Må väl / Kenny