tisdag 4 september 2012

Jag har hittat foten...

Större bild - Klicka på bilden!

Mobilbild


...som jag haft legat i lådan som optiken kom i...hade ju tänkt att köpa en och en utgift till på ca 1300 peng...MEN...den låg inlindad i plastpåse tillsammans med en rem så därför har jag trott att jag inte fått någon med men en fotokompis hade fått sin och han köpte samma optik som jag så jag undrade varför han fick men inte jag men så löste det sig med att jag tittade efter lite noggrannare...   :-)  den tidigare som jag hade - som ses på bild - i tidigare inlägg  fungerade men inte fullt ut pga att den var för lång vilket orsakade en "hävstångseffekt" där vibrationerna fortplantades ner till stativet om tiderna var för långa...det här blir perfekt för det nya "ekipaget" i gömslet!
Då har man eliminerat en felfaktor till...kalas!

Inga kommentarer: