måndag 27 september 2010

En Rödhake till!


En underbar fågel...en av mina favoriter faktiskt!
Den är så där härligt nyfiken och enkel att ha och göra med...kommer fram och tittar lite nyfiket på vad det är man sysslar med och poserar så fint!
Och så känner jag ju igen den så bra också vilket ju är en stor fördel! ;-)
.
Då var förra veckans semestervecka avklarad och frugan har börjat jobba idag igen...och jag har i min vanliga ordning återgått till "måndagslunken" vilket innebär att jag på måndagarna inte brukar ta mig för med något, utan bara är.
Och just nu är det en hel del annat som väntar i farstun och jag väntar också på besked om hur min framtid ska te sig vilket är frustrerande när man inte vet och man bara går och väntar och väntar och det liksom händer inget.
Men men det är som det är och så småningom ska det väl ge sig.
I morgon tror jag att jag drar ut i naturen en sväng...hoppas det blir en daggmorgon men som det ser ut nu så blåser det och det är inga bra förutsättningar för dagg men det brukar gynna fågelsträck istället och jag tar en satsning på det istället om det blåser...vi får se vad det blir.
Ses!

Inga kommentarer: