tisdag 3 juni 2014

Sparvugglekväll

Större bild - Klicka på bilden!




2 juni 2014

4 kommentarer:

Torbjørn Wingsternes sa...

Fin serie av den lille ugla.

Lindsjö taxar sa...

Åh så läckert o fotografera ugglor. Grattis! Hur 17 gör man?
Betr snäckan så har du säkert sett den många gånger, vanlig trädgårdssnäcka som finns överallt. Men huset är ju inte större än en 10krona

tobias sa...

Snyggt, Sparvugglor skulle va roligt att få se nån gång. jag har letat och letat efter ugglor och inte fått se några ordentligt förrän i år. Du som är fågelkunnig kanske kan artbestämma dom så får jag veta om jag hade rätt.

Klas sa...

Otroligt karaktärsladdad fågel, denna. Och du förvaltade fototillfället väl. En enda gång har jag sett ugglan i mina hemtrakter, få väl förbli en önskedröm.
/ Deerhunter