lördag 30 augusti 2008

243


Mänskliga spår i naturen...precis efter att jag tagit denna bild så kommer en liten pippifågel och och sätter sig (eller rättare - hoppar ikring) ovanför napparna...troligen en nötväcka men jag fick inte in skärpan på den ordentligt så det gick inte att trycka av, blev ju rätt paff också när jag får se fågeln i sökaren...så då försvann det ögonblicket men bilden blev ju rätt kul ändå...tycker jag... ;-)
Det är kul när det händer något när man är ute i naturen...idag var vi till Femöre - Oxelösund och ett nytt ställe vi aldrig varit på förut...vi såg ett rådjur stod bredvid en stig och glodde på oss utan att vara rädd men så fort jag la ner väskan och skulle sätta på 70-200:at så blev den orolig och började dra sig iväg men jag fick ett par ganska skapliga bilder i alla fall...la in en på hemsidan.
Hoppas att färgerna ska bli bättre nu...håller på att fippla med det fortfarande...gräshoppan nedanför ser ju inte så där jättebra ut på min nya skärm.
Ska nog bli ordning på det med så småningom...

Inga kommentarer: