måndag 29 juli 2024

Den som väntar på nå gott...

Större bild - Klicka på bilden!

...väntar ALLTID för länge...!
Tack för alla de problemfria milen du gett oss!
Snart kommer en ny fotokompis och förhoppningar om nya problemfria mil! 
Några pyspunkor endast men men det var ju inte ditt fel!
Ska (måste) göra servicen nästa vecka, enär jag får vänta tills november innan den nya kommer...
6500 på Mekonomen
10800 på Volvo...gissa vilken firma jag tog!

"vkdb.se" - 76000:- bjudet. (skambud)
Andra firmor bjöd:
110000
100000
95000
Preliminära priser ska sägas men ändå så pass mycket bättre att det skulle kunna ha gett ett högre bud i slutändan än vkdb.

Acceptbud - firman jag köper den nya bilen bjöd 85000 och det budet gäller till november.
De andra firmorna kunde bara hålla buden mellan 5 och tio dagar.
Förutom en firma som kunde eventuellt göra ett bud som skulle kunna gälla tills november men jag ville inte krångla/gillar inte att krångla - så jag lätt 85000 accepteras.

Har fått en knäpp på taktält...planer för nästa år...surfar runt som fan och kollar vad som finns...vill ha ett smidigt hårdskalstält som fäller upp sig själv som typ "Taktältarnas Blåsten"  har jag fastnat för...verkar smidigt och lätt att fälla upp och packa ihop.
Minsta krånglet!



24 juli - 2024

Inga kommentarer: