tisdag 30 juli 2024

Fiskgjusarna har fått ungar...

Klicka på rubriken: Fiskgjusarna har.....så blir det lagom storlek på filmen.
Laddade upp 720 storlek enär det går snabbare att ladda upp.
Filmen är ca 1,40 lång.
...tre stycken!
Har suttit igår och idag ett antal timmar och försökt att få till en videosnutt på dem!
Har ju inte filmat så mycket men ibland vill man ju testa nått annat.
Men inte så lätt som jag trodde...laddade hem ett program från Adobe som ingår i min prenumeration CC.
Premier Rush...avinstallerade...krånglar det och det inte är enkelt då får det fan vara...!
Gick bara åt helvete hela tiden när jag skulle ladda upp på tuben...blev svart i rutan.
Den här snutten är gjord i Windows Clipchamp och samma där några försök...fick hålla på ett antal gånger innan jag fick till det...det blev några svarta luckor men men bättre och bättre kanske det kan bli vartefter jag får hålla på och fippla fler gånger.
Fick många bilder också.

27 juli - 2024

Inga kommentarer: