onsdag 23 november 2022

Explosivt...

Större bild - Klicka på bilden!

...tanken låg i "släng skiten" men så får bilderna ligga kvar i örnmappen... förutifall...kanske jag ändrar uppfattning och lirar lite med picsen efter ett tag och ser om det går att göra något av dem.
Här är rörelsen, 125:dels sek, snön som yr och örnens fokuserande framåt som gäller och som är det primära i bilderna.
Skärpan är åsidosatt en aning på grund av att ISO:t låg på 200 och jag hade tänkt tanken att höja upp men väntade enär jag ville ha skarpa bilder på sittande örn men så helt plötsligt exploderade det och örnen for upp och iväg och ISO:t var ju som det var...så det var bara å dra på några bilder och hoppas på det bästa.
Det blev ju rätt så bra ändå...enligt mitt förmenande enär det visar ett skeende som jag vill bevara i minnesarkivet.



21 november - 2022

Inga kommentarer: