söndag 28 juni 2020

Bikers...

Större bild - Klicka på bilden!

...igår utflykt till Kalkbro och kolla om vi kunde se nån Makaon...icke jag men Ullis lyckades se en tillsammans med en annan fotograf som var på besök...helt plötsligt säger Ullis men va fasen det där måste ju vara en Makaon som flyger där i gläntan och den hon samtalade med sa samma jamen visst är det...wow typ...och gissa var jag var... ja, inte där de stod...jag gick en rundslinga och så var det med det...rundslingan var trevlig o lättgången och så där men men Makaonen hade varit ännu mycket trevligare om man säger...!

Nåväl det blev fika och lite depp men grattis till Ullis säger jag...hon var glad!
...och medans fikat så kommer ett gäng bikers och drar förbi...tjejer troligtvis när jag drar upp och kollar ansiktena...ser lite sminkat ut på ögonen de som man ser igenom glasögonen på.
Åsså vinkade de så trevligt också...! :-)






Kalkbro - 27 jjuni 2020

Inga kommentarer: