onsdag 22 maj 2019

Vi har varit på turné...

Större bild - Klicka på bilden!

...Södertuna slott...

...här bodde vi - bortersta gaveln övre våningen...

...två glada skitar...

...skruvat...

...rejäla doningar...!

Åh fy faaaan vilken kväll det blev...!

I väntan på maten...

...inte ofta jag är med på bild men den här gången så tog frugan Bilden med stort B...!

Underbart gött var bara förnamnet...!

Efter att ha göttat oss med trerätters så blev det en liten kvällspromenad i den fina omgivningen...

...slottsparken...

...fin utsikt från rummet över sjön...

...lite retro...

...åsså superfrulle på morronen...

...med fina utsikter...(kan man ju tolka som man vill...hehehe)...nåja...

...liljekonvaljerna har börjat blomma...och så var den resan över och det blev hemgång och nöjda var vi på alla sätt och vis...tack HL och MN...!
Alla bilder från min mobil.

1 kommentar:

Ölandsvindar sa...

Åh, vad mysigt ni hade det! Vi åkte alltid en tur till Södertuna för att lyssna på nattsångare någon gång vid månadsskiftet maj-juni. Det finns en liten bro vid någon våtmark där och det var ett öronbedövande kvitter ifrån vassen. Vi är tillbaka från vår turné till Katrineholm, Järna och Trosa och håller på att smälta allt som vi har upplevt. I går kväll var jag inbjuden till SPF:s vårmiddag för att presentera min bok. Tyvärr pajade deras mikrofon så det blev svårt att nå ut till drygt 70 pers, men jag sålde ändå nio böcker. Det får väl duga.