fredag 13 november 2015

Ena dagen hällregn...

Större bild - Klicka på bilden!


...andra dagen skiner solen...växlande väder minst sagt har det varit i veckan!
Dessa bilder är från onsdagens sittning...i tisdags var det stendött...inte en fågel av större kaliber ville vara med...småfåglarna däremot var det som vanligt med...svartmes tror jag hittat till min matning...kungsfåglarna har jag inte sett på ett tag men jag har ju inte ögonen åt det hållet hela tiden utan tittar mest ut över mossen och kollar vad som händer där.

Nu är det långhelg fram till tisdag/onsdag, födelsedagsbarnet ska firas bl.a. och presenter är inhandlade.

Veckans bilder är utlagda och fyra bilder har jag sålt av mina utställningsbilder och jag kommer (troligtvis) inte att ta fram mer bilder av dem utan vartefter jag säljer bilderna så tar jag fram nya motiv av senare valör om och när det blir aktuellt.
Bilderna finns till beskådande och eventuellt köp på:  http://www.steffe53.se/bilder-16440255

Och...nya gluggen levererar...jag är såååå jättenöjd med den!

Trevlig helg på er!






Bilden är behandlad utöver gängse normer.

Bilden är behandlad utöver gängse normer.

Bilden är behandlad utöver gängse normer.

2 kommentarer:

Ölandsvindar sa...

Då har presentfrågan löst sig förstår jag. Vi kanske får höra så småningom. Visst känns det som om det är nya bilder man vill satsa på i de flesta fall. Men efter julmässan i allhelgonahelgen tog jag ändå fram några nya av en gammal bild. En fårskock bakifrån som försvinner in i dimman, kommenterades av alla som gick förbi och jag sålde de ex jag hade.
Hälsa och gratulera! /Kerstin

Klas sa...

Gratta din kvinna så mycket du bara kan. Medan såna som du och jag fotograferar naturen är det de som håller ihop relationen. I alla fall brukar jag få höra de orden...
Gillar duvhöken på grenen. Vilken fantastisk bakgrund den fått!
/ Deerhunter