måndag 1 juni 2015

Fyra bilder från arkivet...

Större bild - Klicka på bilden!

Nånstans i Sörmland - 2008

Dykt ner i arkivet å kikat lite enär vädret idag sätter stopp för naturliga upplevelser...just nu spöregnar det... MEN igår eftermiddag och kväll var det rätt så fint väder i alla fall och jag var en sväng upp te Ryssbergen på eftermiddan nån timme och fick faktiskt ett nytt kryss på Sävsångare. Gött mos! 
Några droppar regn kom ju givetvis då också en kort stund men inte värre än att jag kunde härda ut... 
Vilken månad maj varit...kallt och blåsigt och idag är det 1 juni...
Bilderna är tonade och kornade och lite dittan och dattan så JAG tycker de ser bra ut i mina ögon! ;-)  Sen är det ju det där med att det ligger i betraktarens ögon o.s.v. o.s.v....typ...ja, ni vet!

Frugan har fått dille på att tapetsera hallstolen (sitsen) och kaffebrickan med den tapet ni såg häromsistens på garderobsdörrarna och lacka...jävla "Äntligen hemma"...det är deras fel allt...jaja...men det blir ju bra å snyggt! :-) 


Min runda - 2008

Öland nånstans - 2009

Långmaren Nynäs - 2009

Inga kommentarer: