lördag 21 mars 2015

En dag i november...?

Större bild - Klicka på bilden!


Nääääeehhh, i morse kl 6 till 6.30 var jag ute en sväng runt kvarteret och plåtade snön som fallit under natten...kul?...inte ett dugg!
MEN...nu är kl 8.47 och solen har faktiskt behagat sig titta fram och från mitt fönster är det alldeles blåhimmel så det finns hopp...men det kommer mer bakslag...var så säkra på det!

Idag ska jag ta fram mina utställningstavlor och välja ut mellan tio och femton stycken till en hantverkskvartersutställning (oups! va långt ord det blev) här i bostadsområdet till nästa vecka där olika duktiga konstnärsprofiler ställer ut sina alster.
Bl.a...handmålat porslin, smycken, porträttfoto, stickat, träslöjd...åsså lilla jag då med natur/fågelfoto...ska bli kul!

Ha en fin lördag alle! 

Ses!









                                         

2 kommentarer:

Lasse Jansson sa...

Fina bakslagsbilder! Om man nu kan tycka att snö är vacker när den kommer "off season". Förvisso är vi bara i mars och då ska det vara så här... :-)

Sylwia Grabinska sa...

oj då, vinter tillbaka? inte kul.
lycka till med utställningen :)
Vad kul för dig. (min dröm, kanske någon gång i framtiden...alltså egen utställning ).

hälsningar
från Atlantkusten