onsdag 24 april 2013

Nya "glajjorna" på...

Större bild - Klicka på bilden!


 ...och ny frissa...lite sommarkort så där och inget man behöver hålla på med om morgnarna...lätt och gesvint ska det vara...det gillar hon!



Igår var vi till Öster-Malma och åt av deras matbuffé...älgstek med stekt potatis i dill!
Och fiskgratäng men det åt jag inget av...för älgsteken var ju såååå gudagott så det blev en backning på den rätten...
Innan passade vi på att ta en sväng runt i markerna vid vildsvinshägnet och vit och blåsippsbacken där och kolla om det kommit några blommor...jodå men de var så blyga, så blyga i det kalla och blåsiga vädret.


2 kommentarer:

Nette Cecilia sa...

många fina inlägg här som jag missat ,tranorna hade ju hittat vid rätt tillfälle,ha det bra ,nette

Ölandsvindar sa...

Visst ja, måste beställa tid hos frissan! Öster-Malma, där har jag ätit flera gånger,till och med en slottsmiddag en gång när jag var inbjuden av Jägarförbundet på någon fest, vad det nu var. Minns inte vad det var vi firade men maten kommer jag ihåg. Mums!
Kerstin