lördag 20 november 2010

Tjugonde november




Två frostiga bilder från Husbyån den 17 november 2010

Har haft lite problem med mitt "Galleri" på hemsidan men det ska (visst?) vara fixat nu enligt one.com och dialogen jag haft med dem.
Supporten (chat och mail) fungerade bra i alla fall...chat hänvisade till att teknikerna jobbar med det...på eftm, kvällen kvarstod problemet och jag mailade och fick mailsvar från ena dagen, eftm och till morgonen dagen efter....tycker jag är bra faktiskt.
Nu har jag fixat så mina fåglar ligger i alfabetiskt ordning från A till Ö med en mapp A och en mapp B o.s.v. men tärna och gråtrut ligger i mappen M som i Måsar...ungefär så...Tärna kan ligga i T också...jag har inte varit så noga för det var ett jäkla jobb att sortera upp fåglarna...jag får nöja mig med det tillsvidare.

Inga kommentarer: