fredag 26 november 2010

Husbyån...


25 november 2010
...med Husby kyrka i bakgrunden.

3 kommentarer:

Bea sa...

Hej!
Hittade hit till din din fina natursida genom att söka på fågelarter och såg ditt inlägg om Göktytan :)
Den häckar här uppe hos mig varje sommar i en gammal holk, precis utan för vårt sovrumsfönster och vet du förresten hur den sjunger kl tre en tidig sommarmorgon? Jag önskar den i alla fall dit pepparn växer just då, men fågelvän som jag är får den hållas!
Tack för titten! /Bea

Gunnar Eriksson sa...

Härliga vinterbilder du visar upp, Stefan. Bilder som har det rätta dunkla ljuset för att man ska förstå att det är på den här sidan av året. Själv har jag blivit rätt överraskade av snön, så jag funderar fortfarande vart jag ska åka till nu i helgen.

/Gunnar

Ölandsvindar sa...

Visst är det vackert med den här grå-vita färgskalan. Åtminstone på bild.
Trevlig advent!
Kerstin