onsdag 25 november 2009

Just nu...



Gott med lite kaffe o en dammis för att lugna nerverna för en hårt prövad stackars man :-)
;-) ...men nu är man i sadeln igen...men det får bli med direktuppkoppling som det verkar...jag skulle vilja lära mig det där hur man får igång skiten med routern men har ingen aning om hur det fungerar...det blir väl att jag går och köper hela j-a kittet med bruksanvisning för att se om jag kan få till det...får se...är så trött på att be om hjälp så fort det inte fungerar....!!! :-(
Jaja...det regnar i alla fall inte nu...kanske drar en sväng...eller...har jag lust med det...?...vet inte...nä...kollar om turkarna är kvar...nepp...dragit som det ser ut...fast det verkar som duvorna kommer och går lite hur som helst...de kanske tittar in igen snart...vi får se...

Inga kommentarer: