fredag 24 april 2009

Ingen jakt på varg!


Skriv gärna på du också!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Shit är det du som ritat den där bilden?!

Steff sa...

Det är min tatuerare som ritat den efter mina intentioner och idéer...har den på hela högersidan av skuldran.
Jag gillar den som fan!!

Johannes Glännman sa...

Då är det bara en sak som jag nu kräver. Att få se dina tatueringar här på bloggen :D För har man en tatuerare så har man tatueringar och sådana gillar jag :D Även om jag själv inte har några...

Jag vet inte om jag inte vill ha någon jakt på varg. Det beror lite på hur man ser det. Jakt på varg kan mycket väl komma att behövas men den måste vara väldigt reglerad och utövad av mycket professionella jägare.. Det blir också mindre gnäll om det blir jakt. Se hur det gick med björnen. Det var ju lika mycket gnäll om den som med vargen men nu när man får jaga den så hörs knappt något..



mvh // johannes

Steff sa...

Utan att behöva göra en lååång utläggning...så säger jag bara kort...jag är helt emot nöjesjakt och vargen bör fridlysas helt.