söndag 15 oktober 2023

Hummelvik...

Större bild - Klicka på bilden!

...strosandes, plåtandes i en avkopplande, lugn och stressfri miljö i min egen takt, helt utan krav och att inte behöva uppnå något annat än min egen tillfredställelse inom den fotografiska sfären...och svart/vit blev det den här gången, för att det är kul som omväxling.
Många bilder blev det men kommer att komma i kommande (tautologi eller?)  inlägg någon gång under veckan hoppas jag...för i morrn blir det kungen igen...kämpar på för att lyckas med den...nån gång så ska det väl sitta...kanske inte så man blir lycklig men lite nöjd i alla fall...trägen vinner men än så länge har den inte gjort det...visst det blev ett antal bilder på kungen förra veckan men i motljus och jag blev inte riktigt nöjd med de bilderna som sagt...det kan alltid bli bättre (nästa gång) som någon i min bekantskapskrets brukar säga.

Nu är´e kväller...soffan nästa!
Tjipp tjipp!

13 oktober 2023

 

Inga kommentarer: