måndag 24 oktober 2022

Klart, slut för idag...

Större bild - Klicka på bilden!

...med förra veckans bilder (scrolla neråt) och nu ska jag ladda in gårdagens bilder som blev en riktig höjdardag med full fart i stort sett hela dagen med örnar i träden och örnar på backen, både gulnäbbar och ungspolingar...vid ett tillfälle ett femtontal samtidigt nere...och en massa korpar...säkert mellan femtio-hundra stycken.
Minneskortet blev fullt så ska bara ladda in bilderna så får det räcka för idag med datorarbete.
Den här bilden tänkte jag..."vette fan"...men blev inspirerad av en annan fotograf och ville försöka men men har mycket att lära i den genren så får väl ta mina avbildningar som en annan fotograf vill kalla de bilder jag tar men det skiter jag i...jag fotar väl för fan som jag vill och trivs bäst med...så det så men kul ändock att testa lite andra varianter när andan faller på.

20 oktober - 2022

 

Inga kommentarer: