onsdag 6 mars 2019

Ett par lugna dagar...

Större bild -Klicka på bilden!

...vintern ä tebax...8 minus i morse och lite snö som täcker marken blev det under natten...några lugna dagar har det varit som sagt och inga utflykter.
Mer suttit och surfat och kollat på mobiler enär jag är i funderingarna...eller rättare sagt, jag ska byta helt enkelt...till en mer ändamålsenlig mobil med lite mer utrymme och bättre funktioner än den gamla sega saken jag har nu...får ju inte rum med något annat än de allra nödvändigaste apparna som banken och bankid ocn några till...vill ju ha Fågelappen bl.a. och kanske nån eller några mer absolut nödvändiga appar som jag kan ha i vardagen som extra tillskott i mitt fotograferande.
Och sen kanske (några) mer appar som kan vara intressanta och kul att ha bara...typ.
Å vad ska man välja?
Hmmm...Samsung som jag är van vid eller testa Iphone...blir nog de nyaste och dyraste förstås...hiskliga summor det handlar om... men vill ha så jag slipper bli irriterad på att det inte räcker till med otillräcklig kapacitet utan det lirar fint som smör i en stekpanna...utan nå probs och trassel...och att det inte laggar...typ...mmmmm...får se vart det landar.
Smakar det så kostar det...
Samsung kommer med en ny modell 8 mars Samsung S10+ - Iphone blir väl en Xs Max...6,4 respektive 6,5 i skärmstorlek...måste se dem och känna på dem enär de kanske blir för stora och det kan räcka med en lite mindre variant.


Lövsund - Mars - 2019

Inga kommentarer: