onsdag 16 januari 2019

Ny dator på g...

...om ni mot alla förmodan undrar vart jag tagit vägen så är burken på sjukan och kommer att så förbli resten av veckan...troligtvis.
Den ville inte lira mer så det blev blåskärm, låsningar, tvångsavstängningar och omstarter om vartannat så med kommande nytt så blir det fart igen hoppas jag.
Håll ut...!

Så här kommer det att bli...fråga mig inget...jag begrip int...!
Bara det fungerar så är jag nöjd!
Till en "nätt" liten summa...

Förslag 1   allt nytt men med mycket bra prestanda. Kanske lite i överkant men då håller det också som den förra J
Tar även med den nya hårddisken M2 som är väldigt snabb.


Chassi:               Fractal Design Black
Nätagg:             Corsair CX750 W
Processor:        Intel Icore5 -8500   6 kärnor   8:e generationen
Moderkort:     MSi B360 Pro Socket 1151  M2
Hårddisk:          M2 Hårdisk Intel 1 TB
Grafikkort:       Asus Geforce GTX1050 4G  GDDR5
Ram Minne:    16 GB DDR 4

Allt installerat, monterat, testat och klart
Överflytt av det data du vill ha från den gamla.

Inga kommentarer: