tisdag 25 juli 2017

All vår början bliver svår...

Större bild - Klicka på bilden!

...bättre dag för dag det går...

...inte lätt att hålla vingarna i styr...

...bara te å flaxa på...

...fan...det händer ju inget...

...jag flaxar å flaxar...

...får väl ta fötterna till hjälp då...

...näää, händer inget i alla fall...

...vi flaxar på...

...nån gång ska det väl lyfta...

...man blir trött jö...

...phuuuuu...

...åsså tar vi ett par tag till då...

...nääää, nu vill jag ha mat...

...så jag orkar träna mera...

...händer fortfarande inget...

...nu har jag tränat duktigt här...trött...var ä maten...?

...kommer, men först ska jag visa dig hur man gör...

...titta nu på mig...

...tyar inte mer...

...sen är det bara å lyfta...svårare än så är det inte...

...nu har du varit duktig...snart kommer maten...!

Inga kommentarer: