lördag 24 juni 2017

Håll i hatten...

Större bild - Klicka på bilden!

Du å jag...mmmm...

...hihihi...(internskämt - you know who you are)  :-)  ...nu är sommar´n över...å på måndag åker långfillingarna på...bakdag idag...inte bakis, nääääeh...bakdag betyder att frugan bakar bullar...ni trodde väl inget annat va...?
Skitväder idag också och det ska det visst bli framöver nån vecka enligt de lärde väderskådarna...för min del så tittar jag ut och kollar hur vädret är...säkraste sättet att spå väder på...ingen lön har jag för det heller men det gagnar ju mig mer än att gå efter de så kallade spåarnas väder som ju ofta slår fel.
Här idag blir det mera bilder på g...brushane och kanske svartsäppa.

Å "burkh*****e" har funkat bra en tid nu...peppar, peppar...outgrundliga äro pyttemjuks (microsofts) vägar...de kanske har varit inne i min dator och grejat lite...vad vet jag...?
Men...huvudsaken är att ****** fungerar som det ska...!

Igår sålde jag NAS:en...700 peng...kostade nått på 5300 men svårsåld och jag ville bara bli av med den...såååå....det var ingen hit...trivdes inte alls med den...nu blir det de små externa hårddiskarna som man bara pluggar in och så kopierar man över bilderna...smidigt och lättförståeligt.
Jaja...ibland får man ta lite smällar, så är det med livet...fastehhh i-landsprobs egentligen men i alla fall...
Nähä...mot bilderna och redigera...

Ses!

Inga kommentarer: