onsdag 5 april 2017

Åsså var det onsdag...

Större bild - Klicka på bilden!

Skavsta - 2 april 2017

...å man ska inte glädja sig i onödan.

Goda nyheter! Windows 10 Creators Update är på gång. Vill du vara bland de första att få det?
Står det på Windows update-sidan.

NEJ!!!
Jag avstår gärna...varför kan inget som fungerar bra få vara som det är när det funkar?
Nu blir det väl en jävla massa strul igen...ja, jag tar ut skiten i förskott på grundval av tidigare erfarenheter...tyvärr...sa pessimisten.

Nähej...nu vänder vi på bladet och fortsätter att arbeta med lite bilder tagna de senaste dagarna.
Sitta vid datorn är väl det minsta man har lust med när våren pockar på överallt!
MEN...bäst å passa på medans burken funkar...och så måste jag ju hinna med att backupa också...dä ä mycké nu...våren är ju bästa tiden och man vet ju inte riktigt var man ska vara från dag till dag...fåglar överallt och grodorna är visst på gång också...måste ju besökas...får se om det blir en liten sväng senare idag...å lappugglor på ett visst ställe är även det planerat att besökas...phuuuu!
Jag tyar inte mer...!  :-)
Paus...så där nu ryckte jag upp mig...!

Ses!

Inga kommentarer: