torsdag 7 april 2016

Den här sköningen...

Större bild - Klicka på bilden!



...kommer ibland och krafsar på mig när jag sitter på min kontorsstol i rummet jag har datorn...då vill han att jag flyttar på mig så han kan få ligga på den uppvärmda stolen och visst flyttar jag på mig och hämtar köksstolen istället...så är det att ha katt...! :-)
Vad gör man inte...? :-)

Microsoftchatten svarade för nån timme sen att jag skulle göra en systemåterställning...och jag svarade som följer...

Nope...där tog det stopp...för mycket strul med det så då låter jag det hellre vara med omstart varje morgon...iom att den fungerar bra resten av dagen så får jag ta den olägenheten med omstart...inte kul alls men men...hur länge det nu funkar med det...det återstår att se...kör så länge det ryker sen kanske det blir en Mac...verkar som de har mindre problem med strul på den sidan efter vad jag hört och läst...ska läsa på lite om det å se vad det ger...konstigt att inte Microsoft med sina resurser kan fixa fram ett opsystem som fungerar utan en massa strul...återkom gärna med en Windows Update-fix eller liknande som kan fixa till mitt problem och även andras som har samma problem efter vad jag läst om på olika fora när jag googlat på problemet... Jag tackar så länge för ditt tålamod att försöka hitta en lösning...och som sagt återkom gärna med någonting som löser detta...på ett enkelt sätt...

Inga kommentarer: