torsdag 26 juni 2014

Fjäll och gnäll...!


Större bild - Klicka på bilden!

Det är så hälsosamt och stärkande i fjällen!

Minst ett mail om dagen med detta "erbjudande" nedan får jag och inte nog med det...på muppen ringer det minst ett samtal om dagen från telefonförsäljare, marknadsundersökningar och allt vad det kan vara!
För det första använder jag ju muppen endast till SMS och mail...för det andra så även om jag skulle höra i den så skulle jag ALDRIG, ALDRIG någonsin gå med på något den vägen...jag söker upp det jag vill ha...BASTA ni som tror att ni kan "få ikull mig"!
Jag har nixat muppen men inte fan hjälper det...och om inte det skulle vara nog så ringer de på kvällarna vid nio-tiden ibland...å helger...NEJ...förbjud skiten!
Ett jäkla hittepå det där med telefonförsäljning! :-( :-(
Det finns säkert appar man kan installera för att mota bort "fienden" men...tar det när bägaren rinner över...!

Hur gör ni...svarar trevligt och inleder en konversation...typ...eller slänger på lur´n bara...?
Jag klickar bort men att göra det varje dag är ju irritéer...tillsammans med mailen...bahhhhhh...!

Så där då...det var dagens gnäll...nu återgår vi till en normal mental standard igen...! :-)

Åsså det här då...

Hälsningar damer/herrar

Nationwide Finance lån erbjuder ett komplett utbud av lån och kredit utbildning administrativa tjänster till privatley höll investeringsfonden och finansinstitut, inklusive gemenskapens banker, individer och commerial långivare.

Har du någonsin ansökt om ett lån, ekonomiskt stöd eller behöver en ackrediterade långivare som hjälper dig att möta upp med dina behov och krav? Vill du köpa en bil eller annan egendom? Eller har din Bank vände du ner? Är din bank att fördröja planerna med för mycket pappers arbete? Är månadsinkomsten är förlorad på grund av den höga räntan på dina tidigare lån? Eller du vill göra konsolideringar?

Få en omedelbar och tillförlitlig service från våra utlånande byrån Cti finans-lån. Vår ränta är 3% annaully.
Sök nu:

Ditt fullständiga namn: _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ Lånebelopp behövs: _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ Lån varaktighet: _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ Syftet med lånet: _ _ _ _ _ _ _ _ _
Phone: _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
Land: _ _ _ _ _ _ _ _ _

Mer detaljer kommer att skickas till dig så snart vi har mottagit din ansökan.

Ett snabbt svar kommer att uppskattas.
Vänliga hälsningar


1 kommentar:

Sylwia Grabinska sa...

Ja, det är irriterande och värsta är att de är svårt att stoppa.

Hoppas att du hittar någon lösning för detta. Jag stänger av ljud på mobilen när jag är hemma. De kan ringa hur lång den vill - jag hör INTE :). En gång hade jag svarat och lagt min mobil bredvid radion som var på och tänkte att de kan prata med varandra :)))) hur mycket de vill :) Jag var så irriterat den dag på de oönskade säljare.

varm krama från kallt Västerbotten