måndag 15 juli 2013

Måndag...

Större bild - Klicka på bilden!

Lång slutartid och upp och ner rörelse - Björkstammar - Mars 2013

...och en sväng till bilfirman utanför stan blev det nu på morgonen och skälla lite på dem för utebliven respons på mina mail och problem med bilen.
NU...hände det lite mer..efter att jag lugnat ner mig lite så fick jag besked om att jag ska få besked i veckan och en tid till åtgärd (er)...lackfirman har semester men det har jag inga problem med att vänta...huvudsaken är att jag får ett besked och att jag vet vad som gäller när det gäller datum för inlämning o.s.v.
Oki...då kan man släppa det där ett tag...skönt! :-)

3 kommentarer:

Ingemar Pettersson sa...

Hej Stefan!
Läcker bild på stammarna. När det gäller din bil så är det sorligt, hoppas verkligen de tar sitt ansvar nu.
Ha det
/Ingemar

Nonne sa...

Så typiskt....När man ska köpa bil e de flesta så lismande och daltande att det nästan e kusligt och så fort de har hivat in kosingen slår de igen 'servicedisken'. Hoppas att du får rätsida på alla problem. Tack o lov har vi en kanonservice där vi köpt våra bilar.

Grattis till viktraset! Det e ju minsann inte lätt under sommaren med sol, relax och en massa trevliga fikastunder:-)

Bilden på björkarna trodde jag först var gräs:-)) Härlig bild! Hälsningar från 'Foppatoffelträsk'

Birgitta sa...

Fin bild på stammarna! Hoppas det ordnar sig med bilen.