fredag 19 september 2008

263


I morse var jag med om att se vildsvin i det fria för första gången...hjärtat varvade upp och jag stod länge och tittade på dem när de bökade...ungsvin var det också men om föräldrarna var i närheten vet jag inte...såg tre stycken ungar och tog några bilder på längre avstånd som inte blev bra...det var sämsta tänkbara förhållanden både när det gällde ljuset och terrängen sedan vågade jag inte gå närmare för jag vet inte hur föräldrarna om de varit i närheten hade reagerat... men ändock är jag glad över att ha fått till de första bilderna för mig någonsin på vilda vildsvin.
Efter att jag klickat med kameran några gånger tittade de upp och jag stod blickstilla men de hade blivit varnade och började röra på sig oroligt...så jag fann det för gott att dra mig tillbaka.
Idag är det fredag, det sa bara svisch...så gick veckan!

Inga kommentarer: